- Ako funguje rozhodovací proces spotrebiteľov
- Ako budovať svoju vlastnú značku pomocou rôznych pilierov
- Naučíme vás funčkné kreatívne metódy tak, aby vyvolali u zákazníka potrebnú akciu ku kúpe produktu alebo služby
- Ako efektívne vyjednávať tak, aby ste dosiahli svoj vytúžený cieľ
- Ako sa správne rozhodovať
- Ako využiť poznatky z najnovších poznatkou neurvedy
- Ako funguje ľudský mozog
- Ako budovať značku na internete od hľadania consumer insightov, cez tvorbu multi-channel obsahu, prácu s influencermi a ďalších prístupov, ale najmä s focusom na produkt a predaj
- Ukážeme vám na rôznych reálnych prípadoch prečo daná reklama fungovala alebo naopak
- Prečo by sme nemali reklamu hodnotiť páčivosťou, ale viac uvažovať o tom, či je správna a či pomáha značke
- Ako za reklamou nevidieť len pekný obrázok alebo video, ale racionálny, emocionálny alebo sociálny nástroj pre rast biznisu
- Naučíme Vás nachádzať unikátne komunikačné príležitosti tam, kde by si ich iní nevšimli
- Naučíte sa ako využiť aktuálne digitálne trendy pre rozvoj Vášho vlastného biznisu alebo v zamestnaní
... a mnoho ďalších moderných princípov marketingu
Prihlásiť sa