Lektor predmetu:

MAROŠ KEMÉNY

Komunikačné stratégie

Zobraziť profil

Prečo by sme nemali reklamu hodnotiť páčivosťou, ale viac uvažovať o tom, či je správna a či pomáha značke. Ako za reklamou nevidieť len pekný obrázok alebo video, ale racionálny, emocionálny alebo sociálny nástroj pre rast biznisu. A prečo je pri tom všetkom dôležité kritické myslenie.

Naučíme sa nachádzať unikátne komunikačné príležitosti tam, kde by si ich iní nevšimli. Budeme hľadať kultúrne insighty a stavať na nich idey, ktoré budujú silné značky. Povieme si, ako byť v komunikácii konzistentní a prečo je rozumnejšie predávať beh než tenisky.

Kurz Creative Academy 2020

Termín: od 7.3.2020

Cena: 390€

Prihlásiť sa

Made by

© 2019 creativeacademy.sk, All rights reserved.